Kaffekoppsdilemma en tisdagskväll

Det kan vara fruktansvärt tråkigt med tisdagskvällar eller så kan man sätta lite guldkant på dom och spendera den med en massa goa tôser och få en riktigt bra en :)

Men vet ni vad jag stör mig på, att jag inte har några roliga kaffekoppar. Jag hittar inga som jag riktigt kan förälska mig i. Jag vill ju ha några roliga när jag får besök...

de kanske


Menu Ink Hope&faith finns även i love&luck


eller Rörstrands fikamedfarmor


eller Rörstrands Filippa K Deco


eller Indiska Jaquard cup & saucer


Näe jag vet inte... kan inte bestämma mig riktigt än...


Kommentarer
Postat av: Järrel

Fika med farmor kan jag tänka mig när jag slinker förbi på en köpp :)

2010-10-27 @ 14:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0