Fredag och jullov

Fem glada och förväntansfulla män sitter i vardagsrummet, kände att jag tog upp lite plats i soffan så jag flyttade på mig. Tycker om när det är mycket folk här :)

Tog jullov för tio minuter sen när jag skrev in de sista referenserna. Kommer förmodligen få läsa igenom arbetet igen, men nu ska det vara klart iaf. Så jävla skönt, har inte varit lätt detta vill jag lova :/

Nu ska jag försöka fokusera på något annat, gå ner i varv och andas lite. Julen har börjat ordna upp sig och älskade farmor har blivit piggare och ska laga mat trots allt. Det betyder att julen är räddad!!

Ska försöka hälsa på en månad gamla Noa också, har inte hälsat på bästervännens nytillskott än. Känns minst sagt förjävligt vill jag lova, känner mig som en dålig människa. Innan jul blir det ett besök iaf, det är bestämt.

Ikväll ska jag inta soffläge, dock lite sugen på att gå ut när alla här hemma är så pigga och glada. Nej, jag behöver nog det lugna hemmet, hmm...

Kanske sitta inne och kolla runt lite i musikvärlden, har antagligen missat en hel del på 3 veckor... shit :P


Love this lady


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0