Frustration

Känner mig extremt irriterad och frustrerad om jag ska vara ärlig. Idag har man suttit inne hela dagen med den här skiten och vad jag förstått så spelar det ingen roll... jag orkar inte med det.

Borde gå och träna men det hinns säkert inte med nu, hade tänkt göra det idag men det blir ju aldrig så. Nu tänker jag faktiskt sätta mig själv först, för tydligen så är det så man måste göra för att ta sig igenom sånt här utan att förstöra sig själv.

Erica var iaf här en sväng idag, längesen sist :( I miss alot!! Frida och jag satt senare på varsin sida av bordet och pluggade lite innan hon drog iväg för att ladda upp för en tennismatch :)


Nej, nu har jag bestämt mig...nu drar jag och tränar! Somnar man gott inatt iaf...

Don't wanna feel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0