Jag önskar

När jag blir ledsen så blir jag förbannad, när jag känner mig kränkt så blir jag sur och när jag känner mig överkörd så blir jag lett.

Jag önskar att jag istället för att bli förbannad började gråta, istället för att bli sur bli lågmäld och istället för att bli lett bli uppgiven.
För det är vad man förväntas bli!

Mitt sätt att uttrycka mig på hör inte till det s.k. normala beteendet så det är förmodligen svårare att se hur en människa mår när någon reagerar på det sättet jag gör. Men bara för att jag inte reagerar som alla andra, så betyder det inte att jag inte känner som andra skulle ha gjort i precis samma situation. Bara för att jag inte pratar om känslor betyder det inte att jag inte har några.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0