Klagar inte

Dan före dopparedan

Jag är ju liiiite ivrig vill jag lova, längtar efter att få ge mina klappar till folket!

Snööö äre ju också, tänk alla gånger man klagat för att det inte varit snö på julafton och nu är det hur mycket snö som helst. Iaf om man jämför med alla andra år, and I like it. Det är underligt hur man är, bryr sig först när det inte finns.
"Saknar inte kon förrän båset är tomt".
Kanske inte är en sån stor grej egentligen med snö, fast jag måste ju erkänna att snö för mig är väldigt, väldigt viktig :), så jag måste bara få påpeka;

Jag är så himla glad att det är snö på jul!!!

Drömde om hundarna inatt, var inte roligt att vakna, ville faktiskt vara kvar i släden :( Tror att det är just för att det är snö ute som jag tänker så mycket och drömmer om dom. Hade varit det bästa av allt om man fått åkt ut med hundarna i det här vädret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0