Mellandagsrea

Idag var det mellandagsrea som gällde och en förstärkning av min klaustrofobi som jag drar en egen slutsats om att jag har. Hittade som vanligt nästan ingenting eftersom mellandagsrea alltid är rea på skräp. Blev sådant som jag tidigare kollat ut och som jag vet att jag behöver. Ganska bra egentligen, varför köpa saker bara för att det helt plötsligt är billigt, så dumt.

Hade mysigt sällskap på stan iaf med min diva och lunchade på kebabhouse, Tre colore är riktigt mumma :)

Imorgon släpper de hemtentan som ska vara inne den femte januari, JIPPIE säger jag!!! Längtar verkligen efter att gå upp till morgonen och påbörja en tenta som jag förmodligen inte kommer fatta ett skit av och som jag kommer ha ångest över ända fram tills den ska vara inlämnad. Vilket alltså betyder att jag kommer ha det över nyår och alltså gå in i det nya året med samma känsla :/?? Det är inte humant att lägga en tenta den här tiden på året, känner mig redan stressad...


Den känslan, den känslan :P



Nej, nu blir det andra perioden av JVM :D :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0