Mood


Julfest med innebandyn igår, mycket trevligt men samtidigt jobbigt när man inte varit med på så länge. Får se hur det blir efter jul, orkar inte ens spekulera. Örebro är ett intressant anbud och det tål att tänkas på. Först och främst ska jag dock bli bättre, och det är primärmålet!

Orkade dock inte vara kvar hela kvällen och blev hämtad av Frida och hamnade på förfest med fulla och glada tjejer på haga. Orkade inte följa med ut trots att jag skulle möta upp så många underbara människor ute.

Hamnade istället vid tre onyktra män som spelade buzz :P Varav den ena utvecklade ett extremt aggressivt beteende ju längre spelet gick. Stackars medspelare som förövrigt är extremt bra vänner :).


Måste rädda detta spel innan "någon" slänger ut det


Allt som allt var kvällen faktiskt bra, även om jag inte fick dansa på BMB.

Idag ska det bli adventsmys och luciafirande efter en förmiddag med plugg och efter korpinnebandyn som står på schemat kl 16. Nu vill jag komma i stämning, känna att jag lever och att julen är här!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0