En jävla dimma

Idag är en sådan där dag när man skäms livet ur sig. Men jag känner som så här; hellre dimma sista delen av kvällen än en hel kväll utan att ha pratat med någon. För helt ärligt så behöver man ibland få i sig lite för att kunna kommunicera med nyfunna människor. Tur var också att min supergoa klasskamrat tog hand om mig :)

Ja, ja, som hon sa, tänk inte på igår, man fyller bara 24 en gång... hahaha så sant.

Fast helt ärligt så hatar jag att vakna upp och känna "va faaaaan Ann-Sofie Maria Falk, hur nödvändigt var det där egentligen, nu tror dom att du är dum i huvet" å andra sidan så är jag faktiskt det, dum i huvet alltså. Hur kan man ALDRIG lära sig??? Hata hata hata bakfylla!!

Ååååååååååhhh jag vill försvinna från jordens yta!!




Kommentarer
Postat av: Marina

He he he, nä Fia så dum e du inte nö :-)....Man lever bara en gång och då får man göra så när man fyller år :-P.

2009-11-27 @ 01:34:13
URL: http://marinasinmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0