Lycklig!

Jag har varit så himla nervös och stressad inför gårdagen och nu känns det bara så himla skönt att ligga på soffan och tänka tillbaka. Det var verkligen en lyckad kväll och alla var på så himla bra humör. Jag hade kunnat stanna där hela natten istället för att dra vidare. Alla var så glada :)

Idag är jag lycklig och det är jag för att mannen är lycklig, hoppas verkligen att alla förstod hur mycket det betydde för honom. Han är så nöjd och det är så kuuuul :D

Har ätit smörgåstårta till frukost, pepparkakor och glögg till lunch och förmodligen blir det en ful pizza till middag. Inte världens godaste, men äre det han vill ha så är det så det får bli :P. Så idag äter jag upp mig för heeeeeela veckan typ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0