Väntar

Har ingen ork att göra annat än att vänta på idol.
Så nu sitter man på soffan och lyssnar på mummel, mummel i bakgrunden av män som kommer bli odrägliga inatt. Själv ska jag vara lugn, väntar att hela sjukan ska bryta ut, men det gör den inte.

Igår tänkte jag; "kanske, kanske, orkar jag gå upp imorgon och köra spinning", man måste ju påskynda sjukan lite :P. När klockan ringde 06.00 imorse var det inga problem att gå upp, så jag satte mig på cykeln och trampade ner till Friskis, körde mage i 20 min och spinnade 45 min.

Känner mig dock inte piggare eller mer tränad, bara mer hungrig. Precis det man inte vill vara! Jag hatar, hatar dagar då man aldrig känner sig mätt :/, not okey!

Var barnvakt i en timme förut när Therese var iväg en sväng, söta, söta goungar säger jag bara.


I somras när vi fikade och åt räkmacka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0