Hoho

Inte skrivit här på ett tag tydligen :)

Har haft ett par dagar för mig själv och det har känts hur bra som helst och bara liksom försökt lugna ner mig lite.

Igår fick jag veta att jag klarade tentan och det känns förjävligt skönt vill jag lova. Omtentan ligger på fredagen den 7:e maj 14-20 och det hade inte varit direkt roligt att få göra den. Ska ju på Lady Gaga då också, hade vart lite typiskt. Sen så vill man ju helst liksom klara av tentorna och det har jag ju hittills gjort så det känns så himla skönt att det går bra liksom :) Nästa vecka får jag veta om jag kan börja i karlstad till hösten, Håll tummarna för mig!!!

Anton fick nya kläder igår och jag är rånöjd med det :) Han blev så fiin :)

Idag tog jag en förmiddagspromme med Järrel, gymmet med Anton och i eftermiddag blir det fika med kamelen på stan. Ikväll blir det bowling med Anton, Mackan och Diva. Fan va jag ska ladda för den, orkar inte förlora vill jag lova. Är världens sämsta förlorare och jag vill verkligen inte vara otrevlig mot någon ikväll, men så kan det komma att bli för jag har sjukt dålig karaktär när det kommer till bowling, usch. Skäms över mig själv ibland. Får försöka tänka "vi spelar för att ha roligt, vi spelar för att ha roligt, vi spelar för att ha roligt" men det kommer förmodligen sluta med "Ingen idé att ställa upp om man inte tänker vinna". Fast jag ska försöka vara en bra människa, tanken är ju god nu iaf :)

Känner mig glad!

Idag kommer bli en sjukt bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0