Någon testar mig

Jag är övertygad om att någon testar mig.

Hade längtat som tusan att få komma till fjällen och när vi väl kommit hit så får vi det sämsta vädret vi någonsin haft här uppe. Notera att släkten varit här i över trettio år varje år vid påsk.
Hela vintern har varit vit och kall och det känns inte roligt att tänka på hur lite jag tagit tillvara på den. Därför var det så roligt att få åka upp till Tännäs och åka skidor.
Nu sitter vi här med spöregn, hur är det ens möjligt. Det komiska är att vi är ca 40 mil norr om Karlstad, men där snöar det tydligen.

Någon testar mig, vem vill testa mig.
"Jag mår fint, jag mår bara bra..."

Jo men det gör jag ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0