O K

Tack och lov räddade Diva mig från att förfalla denna dag. En promenad gjorde susen efter plugget vill jag lova. Har verkligen ingen lust med skola just nu, känner mig faktiskt helt omotiverad.

Anton och jag var på bio igår och såg shutter island. Verkligen så himla skönt när man är näst intill ensam i biosalongen. Fast igår var det riktigt, riktigt kallt där inne. T.o.m. Anton frös, så det var inte mig det var fel på den här gången.
Tyckte iaf att filmen var riktigt bra. Perfekt slut i mina ögon :)
Leonardo Dicaprio konstaterades igår som en av världens bästa skådespelare av oss, och vi har befogenhet att utse sådant, så det är bara att accpetera att han är med på listan. Fy fan va bra han är.



Imorn blir det Öret, O R K A eller I N T E.
T A  D I G  I  K R A G E N
O K E J


Kommentarer
Postat av: Diva

Underbart med en genomkörare till promenad. Bra för både kroppen och själen :)

2010-04-09 @ 10:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0