Tacksamhet på jobbet

Idag hade jag en riktigt bra dag på jobbet, Färjestad hela dagen och en jättefin komplimang av en helt okänd.

Han kom fram till mig och den jag jobbar för och lutade sig mot honom och sa:

- Jag måste be dig om en sak

- Ja vadå?

- Om jag någonsin hamnar i en rullstol, då vill jag ha hjälp av en sådan som hon

- Ja det är tur att de finns

- Kan vi dela på henne, kan hon få jobba hos mig?

- NEJ (med ett skratt)

- Nej men ärligt det ser ut att vara så himla bra.

- Ja det är det också

Och så kramade han om mig och så sa han:

-jag har största respekt för all vårdpersonal, ni gör ett sådant himla bra jobb och det är sådan tur att ni finns, VERKLIGEN.

 

ÅÅÅÅÅHHHH TACK! Det känns så himla bra att få höra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0