Testat Powerstep

BTW!

Testade powerstep med Järrel på SATS idag. Tyckte det var riktigt kul förutom när jag kom bort mig, men det får jag ju räkna med och det gick ju iaf GANSKA bra :) SATS beskriver powerstep som så här: 

"Här varvas tuff konditionsträning med effektiv styrketräning. I konditionstopparna finner du enkla steg upp och ner på en stepbräda. I styrkedelen använder du egna kroppen och vikter. Den drivande musiken med övningar specialanpassade därefter gör att du orkar mer än du tror. En klass för dig som gillar enkel, lite tuffare kondition och styrketräning."



Jag tycker faktiskt att det är ganska kul när jag inte kan med en gång. Dock får det inte vara för långt ifrån, jag ska kunna utöva det efter högst 3-4 ggr utan att det är några större bekymmer. Annars blir jag lätt irriterad, lett och förbannad. Vet inte riktigt varför, men jag har lite svårt när det går emot mig när det kommer till träning och sport. Jag vill liksom att det ska fungera av sig själv. Och det här känns som ett pass som jag bara behöver komma in i för att kunna, perfekt!

Imorn blir det bodypump med Diva :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0