Träna bort dom jävlarna

Körde ett 90 minpass skivstång/spin på friskis igår på min rast från jobbet, och eftersom jag är en av de mest otränade i Karlstad för tillfället så var det fan så jobbigt. Ännu jobbigare är att låta sig själv vila idag, även om jag faktiskt känner att jag skulle kunna köra ur mig lite till. Har det där problemet att jag vill vara totalt slutkörd varje dag av ett träningspass, speciellt när jag är frisk. Jag förstår mig liksom inte på folk som inte vill träna, eftersom det för mig är det bästa som finns!

 

Jag tänker banne mig gå ner överflödskilona också, och jag bryr mig faktiskt inte om ifall någon tycker att jag borde eller inte borde göra det heller, för nu vill jag det. Punkt.

 

Fick bilder av Frida för ett tag sen, och det här är ett av de jag faktiskt hade glömt bort men som jag tycker om :)


Lusen går med på allt hon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0