Tv-bänkar som snurrar

Jag vill verkligen ha en ny tv-bänk, och tänk om jag hade alla pengar i världen, men det har jag inte och det ska jag nog egentligen tacka gud för. Mycket vill ju ha mer och om jag skulle ha mer pengar skulle det säkert finnas tusen andra saker jag skulle vilja ha.
Det är iaf svårt det där med tv-bänk. Det ska få plats så mycket nu när Anton skaffat sig det lilla, diskreta hemmabiosystemet. Jag tycker att bestå är ganska bra faktiskt, men det är lite tråkigt också :/

Om jag hade pengar skulle jag förmodligen handla på www.boconcept.se men det har jag ej :P


Så jag tittar lite vid www.Mio.se


New york 2 590 kr


Visby 4 550+2 250 kr


Xynto 4 300 kr

Och på www.Halens.se


Freestyle från 1 495 kr (lite väl lik xynto lr?)


Convall 2 495 kr


Flexibel 1 995 kr

och på www.Ellos.se

Romantic 2 699 kr

Och på www.bolagret.se



Bygga 499 kr (bara sätta upp dom på väggen)

Och på www.Thehome.se

Porto 2 995 kr

Eller så blir det helt enkelt en bestå från www.ikea.se för de har bäst förvaring egentligen :)

En vit, men i vilken kombination, who knows.

Jaja, det är vad jag sitter och tänker på en lördagsmorgon kl 8.

Nu ska jag åka och storhandla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0