Väcker Ångest!

Nu är sommaren snart slut och vad har jag gjort med den? Inte ett skit mer än suttit inne och varit sjuk i stort sett hela tiden. Jag kan inte räkna med Europaresan i Sommaren för den var på Våren och för mig kom det aldrig någon sommar. För mig var den helt enkelt slut utan att ens ha börjat.

För att inte tänka på ångesten jag haft hela tiden för att jag inte kunnat träna och därmed lagt på onödiga extrakilon som sitter PRECIS där jag inte vill ha dom. För att inte prata om det dåliga humöret som följer med den uteblivna träningen och mitt lilla tröstätande. Det är nästan så att jag skäms över hur jag beter mig ibland, men bara nästan eftersom det inte är någon idé att må dåligt för det också nu i min lilla tycka-synd-om-mig-själv-period.

Nu ska jag ta nya tag i livet och börja träna igen (om jag vågar, för fan ta världsaltet om jag blir sjuk igen) och ta tillbaka det livet som är mitt (för det känns som något har stulit det)! Jag ska rensa ut mina överflödiga kilon, min taskiga attityd och visa större tacksamhet till mannen i livet. AMEN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hörredu fru Falk, du får nästan åka å tanka lite sol så du inte går in i vägga när höstdeppen kommer... tråkigt att du varit sjuk! Men du får tänka på att du slipper pendla, kanske är ett litet + i kanten ändå ;) Hoppas du mår!

2010-08-14 @ 16:58:58
URL: http://johannamgustafsson.blogg.se/
Postat av: Fru Falk

Ja jag skulle ha packat ner mig hos dig ;)

Så sant, det slipper jag faktiskt. Inte bara positivt eftersom det skulle varit roligare om du varit i min klass, men jag slipper ju iaf Swebus :)

2010-08-22 @ 16:36:11
URL: http://falkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0