Dålig sömn, dålig inställning

Just nu är jag inne i en period då jag sover fruktansvärt dåligt, svårt att somna, lätt att vakna om nätterna och trött när jag går upp på morgonen.

Är nog ganska trött på väldigt mycket just nu tror jag och skulle inte ha något emot att dra ett täcke över huvudet och gömma mig ett litet tag. Men det kan man inte göra, hur mycket man än skulle vilja.

Känns som om jag har tusen saker kvar att göra innan jag kan känna mig ledig inför julen, för ledig vill jag bli då. Hoppas att hemtentat kommer ut senast den 15:e, att jag hinner läsa klart litteraturen tills dess och att jag hunnit skriva min del av gruppuppgiften vi har i januari.
Hoppas jag hinner klart med klapparna (kom på att jag har några kvar att fixa), att jag hinner julstäda och att jag hinner träffa människor däremellan.
Träna fem dagar i veckan och jobba varje helg måste jag också göra.

Kanske därför jag sover dåligt, för att jag känner såhär. Inget blir särskilt roligt då.

Positiva tankar, positiva tankar. Det jag tänker, det känner jag och så kommer jag också att må.



Kommentarer
Postat av: .

Bra blogg, bättre tider kommer alltid. :)

Läs gärna min!

2010-12-11 @ 00:17:25
URL: http://www.fitnessguru.se/sophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0