Projekt Tv-bänk

Det har nog inte gått någon besökare förbi att herrn har köpt världens största, äldsta och förmodligen
fulaste högtalare till sitt hemmabiosystem.

Men jag är inte bitter. Ååååh Nej Nej Nej.
 
Jag vet att de skänker oss bra ljud och att jag borde uppskatta dom lite mer, eftersom jag använder dom minst lika mycket som herrn. Inte minst för att jag vet hur lycklig han blir när han får visa upp dom för första gången :) som ett litet barn på julafton :).

 Men ibland kan jag inte bara låta bli att tänka "fyy fan va stygga ni är". Det känns som om jag har World Trade Center i mitt vardagsrum.

Då är det ju inte mer än rätt att jag fick skicka in en ny tv-bänk till undsättning, iaf inte enligt min mening och här råkar jag ha 50 % av rösterna och behöver bara övertala den andra hälften så att han släpper på minst 10 % av sin rösträtt :)

Ny blev det iaf.

Före


Efter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0