:(

Idag är en sådan där dag som jag skulle vilja sopa under mattan.
Har inte hunnit med hälften av det jag skulle ha gjort, missade spinningpasset och mår illa som fan. Det var ju egentligen tur i oturen att jag missade passet eftersom jag förmodligen hade spytt på den framför, men jag blir så arg på mig själv när jag missar tiden. Jag fattar inte hur jag kan vara så tankspridd att jag blandar ihop träningstiderna!

Har iaf gjort det som skulle göras för grupparbetet idag och det känns skönt. Himla massa som jag måste läsa och jag måste verkligen börja läsa ikapp en del saker eftersom det känns som om jag inte kan det tillräckligt, och det stör mig.

Har iaf klarat av en termin nu och det ska man väl vara glad för, men är FF det? Nej, icke. Jag är riktigt upprörd faktiskt. Förra tentan jag fick tillbaka var så nära VG man kan komma utan att få det och när jag gick till läraren så hade hon ingenting att komma med, så jag fick gå till kursansvarig för att få lite mer feedback. Min tenta innehöll nämligen inte en enda kommentar förutom att jag skrivit "denne" istället för "denna" och läraren sa att jag inte kunde ha gjort det bättre och att jag inför nästa tenta inte skulle ändra på någonting, hur dum i huvet får man bli? Det komiska i det hela är att samma lärare gav mig VG på den här tentan. Jag fattar INGENTING. Dessutom så ifrågasatte hon varför jag ville satsa på VG när ingen arbetsgivare bryr sig, men halllllå? Jag bryr mig, det är för min skull jag sätter upp sådana mål. Nej, som sagt jag är väldigt upprörd över det här. Så himla surt att få G på en kurs utan ha kunnat göra den bättre enligt läraren som betygsatte mig.

Andas...

Men det är skönt med en termin avklarad.

Dock är det inte så mycket som flyter på nu och jag trampar i en liten uppförsbacke, men då är det att köra järnet, för det är ingen annan som kommer dra mig upp.


What doesn't kill you make you stronger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0