Saknar mest av allt

Det är helt otroligt hur mycket snö det har kommit ner!! Vart kommer allt ifrån ens, fattar verkligen inte.
Tycker dock att det är så himla kul att vi äntligen fått en vinter som kan kallas för just vinter. Alla andra år har man klagat på blask och mörker, men iår är det annorlunda, iår är det som det ska vara :)

Måste ändå erkänna att den här vintern har varit lite svårare än andra av just en anledning;
Jag saknar mina hundar så förbaskat mycket! Skulle ge vad som helst för att få ge mig ut i spåren med dom igen.



Kommentarer
Postat av: Sussie

Mmm saknar dem med. känns så tomt utan dem när snön kommer och annars oxå för den delen. Skulle ge allt för en dag i spåret med hundarna uppe i tännäs, när man kommer ut på den öppna ängen och har snötäckta fjäll som omringaren.. Helt underbart.

Ett minne i mitt liv jag aldrig glömmer!

2010-02-22 @ 18:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0