Vilken present!

Idag kändes det som om jag fick en "liten" present.
Sprang från S för att hinna med bussen och när jag väl satte mig så ringde jag upp Johanna i gruppen som sa att jag inte behövde komma dit. Jag reste mig från platsen, två minuter innan bussen skulle gå, berättade för busschaffören att jag inte kommer att åka med. Han skrattade åt mig och tyckte förmodligen att jag var lite konstig. Där kommer jag först springande och tre minuter senare går jag hellugn av bussen och säger att jag inte ska med. Jag hade iaf börjat fundera :)

Men det gör ju inte mig så mycket för nu har jag ju så mycket fler möjligheter med mina dagar eftersom jag inte behöver dit imorgon heller. Körde ett spinpass 75 idag och kan köra träning på morgonen imorn, så jääävla skönt!!! Jag mår så bra när jag får träna så mycket jag vill :)

Samtidigt som jag är så glad över att jag fick så mycket mer tid, så blir jag samtidigt så nere av det faktum att det tar så mycket mer tid att vara i Örebro än att läsa här. Tänk hur mycket tid och så mycket jag skulle kunna göra om jag läste här. Det skulle t.o.m. kännas som om jag hade ett liv. Jag skulle inte behöva jobba så mycket för att ha råd att pendla och jag skulle inte behöva vara borta 7-8 timmar för en föreläsning som skulle ta två. Jag skulle inte behöva pussla ihop varje dag och jag skulle kunna göra så mycket mer med min dyrbara tid.

Men idag är jag GLAD, för jag har fått tid och det är allt jag äger och har ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0