Koncentration

Koncentrationen är inte den starkaste när jag försöker skriva den här satans hemtentan. har fått lagt om lite strategi eftersom jag brukar kunna sitta hela dagarna i streck och nu helt plötsligt får black out var och varannan timme. Så den här gången har jag lärt mig något nytt om mig själv, jag klarar av att arbeta på det här sättet också. Helt underbart när man lär sig ett nytt sätt att arbeta :)

Hade en ytterligare en myskväll igår med mina fina damer Järrell och Diva, I looove. Åt på mongolian för att sedan slå oss ner på en soffa och titta på twilight :). Hur bra är inte den filmen och hur mycket längtar man inte efter den nya. Har ett litet dilemma dock om jag ska plöja igenom böckerna först. Finns så många böcker jag bara måste läsa nu;

läsa klart "den förlorade symbolen" och "snabba cash", läsa twilight-serien och Stieg Larsson
Hmmm, måste hinna med detta den kommande månaden, vill verkligen läsa dom.

Får bli att läsa "snabba cash" först eftersom den har premiär snart...eller twilight...ååååhhh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0