R i S

Jag hade sett fram emot skavlan i fredags eftersom Rihanna skulle vara med :D eftersom jag är en människa som verkligen tycker om hennes musik! Vet ju inte ett dugg hur hon är som person eller vad som stämmer av vad i alla tidningar som skrivs, men jag räknar med att ca fem procent av allt som media går ut med är sant. Så som sagt, jag vet ju ingenting om hennes personlighet.

Måste säga att jag hade en helt annan bild av henne, trodde på något sätt att hon skulle vara lite "tyngre" i sin personlighet. Självklart fattar jag att det är en grej att sitta framför kameror och prata och en grej bakom ljuset. Men ändå, hade ändå trott något helt annat. Inte för att jag inte tyckte om hennes personlighet, absolut inte. Men ja, ibland tror man så mycket men vet så lite.

Diggar iaf den kvinnan skarpt :)




Hon åkte dessutom direkt till London och uppträdde tillsammans med Bono och Jay-z i galan för Haiti, det är minsann tungt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0