Trötter

Känner mig helt slut i kroppen efter en dag som började 05.30 och ett par timmar tillbringade i Örebro och ett styrkepass och spinningpass som följd på det. Hade bokat 55 min medel idag och totalt glömt av vilken instruktör det var. Självklart var det Jessica och hon kan köra skiten ur en när hon känner för det. Det hjälper verkligen inte att jag körde ett 75 min medel igår heller. Så nu är man helt slut och hur hungrig som helst, trots att man ätit två ggr!! Och då snackar vi inte en smörgås vill jag lova :P
Men det känns iaf skönt i kroppen och jag lär ju somna lätt sen och sova väldigt gott ;)

Försöker ladda på för femtioårskalas (25+25) imorgon också, ska bli riktigt, riktigt roligt :D

Näe, dags att bestämma ett tv-program eller en film att hyra, för det blir soffläge resten av kvällen, I like it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0