Guldonsdag

Idag testades Ankdammens räkfrossa som var hur bra som helst, förutom att de var lite sega med att fylla på maten eftersom den tog slut så snabbt hela tiden. 159 kr för hur mycket räkor, aioli, dilldip, sallad och bröd du orkar trycka i dig är inte fy skam tycker jag. Nu var det dock så att det var sällskapet av Munkforsganget som satte guldkant på min onsdagskväll.

Det var verkligen längesedan vi sågs bara vi fyra och det var inte en dag för tidigt att vi gjorde det. Jag älskar verkligen dessa människor, mer än de kanske någonsin kommer att förstå. Livet skulle ha vart outhärdligt, jävligt tråkigt utan dom i det. Var en avslappnad, välbehövlig och trevlig onsdagskväll och det tackar jag mina älskade damer för.








Gammal vänskap rostar aldrig!


Kommentarer
Postat av: Sandrus

<3 Fiiint va det va!!

2010-07-23 @ 00:13:28
Postat av: Anonym

Bra svenska på Håkansson där,men du förstår väl va?! RÄÄÄKAN!! Pusss

2010-07-23 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0