Peace and Love

Jag och Frida drog på Peace and love, vilket avslutade min semester. Vi kom hem fem imorse eftersom vi bestämde att det var skönare att få komma hem med en gång. Och det var jävligt skönt att få komma hem och ställa sig i duschen vill jag lova!!

På tordan såg vi Melissa Horn och Robyn. Jag var såklart också på Kent, men det är inte Fridas melodi.
På fredan såg vi Hardcore superstar och The hives.
Igår såg vi Mando Diao och JAAAAY-Z!!!!!

Bäst var såklart Jay-Z, det går inte förklara hur grymt det var att få stå längst fram och få ösa med honom! Han var värd allt! Jag känner mig så lycklig!

The hives knep minsann andraplatsen och sen Robyn. Melissa Horn är alltid bra, men det går inte riktigt att mäta så. Tyckte inte att Hardcore superstar var direkt bra och Mando Diao var en besvikelse, kanske för att jag hade så höga förväntningar.

Minus med P&L: Fridas minus var att det ibland var slut på handspriten och att det var stavfel på banden :). Minus för mig var de kalla nätterna som kan få konsekvenser under veckan, känner mig inte direkt kry! Skulle velat haft lite bättre mat också, men det är inget man kan räkna med utanför hemmet :P
Plus med P&L: ALLT annat. Sällskapet, musiken och stämningen. Jay-Z som var anledningen till köpet av biljetterna gav mig allt och lite till.

Summa summarum: Jag är en jävligt lycklig människa idag!!!





Kommentarer
Postat av: Frida

TACK för en oförglömlig helg!! ♥

2010-07-05 @ 08:28:06
URL: http://jonssonfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0