Bakåt

Det finns vissa tillfällen jag kan tänka tillbaka till och känna mig lycklig och jag är så glad att jag har dom. Det är väl en del av vad hela "skiten" går ut på, att skaffa sig minnen för livet. Det bästa av allt är att det aldrig är för sent att skaffa dom.

Minns igår, dröm om imorgon och lev idag.
Inte så dumt faktiskt.

Idag har jag tänkt mycket på en människa som sa till mig att alltid göra det bästa jag kan och att aldrig ge upp. Hon sa till mig att jag var en oslipad diamant och fick mig att lova att alltid försöka vara den bästa jag under alla omständigheter kan vara.
Jag har inte sett henne på många år, men jag tänker på henne ofta. Tycker det är märkligt, men samtidigt fascinerande att vissa människor kan finnas i ens liv tillfälligt men lämna spår som stannar hela livet och som förändrar en för alltid.
Jag saknar henne ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0