Seriekrock

http://nwt.se/karlstad/article670131.ece

Dom glömde några bilar framför vill jag lova.

Det var ett klappträ längre fram som förmodligen fick en snilleblixt att tvärstanna vid en hastighet på 90 km/h och svänga av till Bergvik. Helt ärligt så borde ju det vara smitning.

Jag för övrigt klarade mig väldigt bra förutom en snudd på en annan bil, men det var verkligen en snudd som han inte ens själv kände av. Han tänkte inte ens stanna först, men jag blinkade in honom. De bilarna som krockade var de som var bakom mig, så jag hade lite flyt vill jag lova. Anton tycker att jag var lite för lugn när jag kom hem... det är vad han tror det.

Imorn kör vi öret igen, wiieehooo, inte laddad alls...

Nu femman, Leonardo äger i den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0