Himla körigt, himla roligt!

Nu är födelsedagen avklarad för denna gång (hoppas ju förstås på fler).
I torsdags gjorde jag smörgåstårta som skulle räcka till tjugotalet som kom på fredagskvällen och under hela veckan har det varit förberedelser för festen som var igår.

Mias och min MTV-gala blev succé!!
Självklart blev det succé för att det var roliga och glada människor där och jag fick faktiskt äran att ha alla mina BÄSTA vänner där, hur sjukt roligt är inte det då :)!!

Jag är sjukt glad, lycklig, stolt och fullständigt gôrtrött ;) så ikväll blir det inte många knop

Var och fick "några" bilder av Diva förut, tack för det :*

Så här vare hel natta


Järrell och jag med Ek i bakgrunden,
Jag menar; Madonna, Christina Aguilera och Slash ;)

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0