Kär i grisen

Idag har jag varit ute på lite uppdrag och svängde förbi Gengåvan :) Jag blev kär i en gris, så jag var tvungen att köpa den :)

För övrigt så har jag gjort iordning lite i lägenheten eftersom jag förväntar mig att vara helt slut på söndag och vill att det ska vara klart för adventsmys då. Nu äre bara två dagar kvar tills jag får min omtalade present och förhoppningsvis tjejmys på kvällen, tre dagar kvar tills hela släkten kommer och fyra dagar kvar tills jag och Mia ska ha 50-årsfest på Hammarö :D!

Det är också bara fem dagar kvar tills det är advent, å GUD va skönt det ska bli att få se alla fönster lysa i mörkret. Jag tror att det vänder då, när det blir ljusare och man kommer i stämning. För den här hösten har varit kass.

Testade att göra en egen adventsljusstake... nybörjare men ändå ;)



Och här har grisen hittat sin plats :) jag tror jag är förälskad faktiskt. Hur ska jag kunna plocka bort den när julen är slut. Kan inte ens förstå hur den kunde få stå alldeles ensam, tänk hur ledsen den måste ha varit och hur ensam den måste ha känt sig. Tur att jag gav den ett hem :)!




Kommentarer
Postat av: Järrel

Det känns så tryggt att det finns sådana som du i samhället, som tar hand om ensamma små grisar - gjorda av halm...

2010-11-24 @ 15:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0