Kommer bli en bra kväll

Nu är det lite drygt en vecka kvar tills det blir 50-årskalas på Hallersrudsskolan, när jag och Mia drar ihop ett gäng och har MTV-gala, gissa om jag ser fram emot det :).

 

(Har ett litet problem bara, men jag ska se till att lösa det.)

 

Nästa vecka blir det att handla grejer, baka, laga mat och göra i ordning lokalen för att ta emot gäster 17.30. Det ska bli så himla kul!!

 

Alla kunde ju inte komma och så är det ju alltid, men det gör det ju inte mindre tråkigt för det. Skulle vart kul med innebandytösera där också :/ Sen finns det ju de som tackar nej utan anledning, och så är det ju också alltid…

 


Mia å ja i somras :)

Kommer iaf att bli skitkul!!!

 

Nu blire hockey, DIF - FBK


Kommentarer
Postat av: Sandrus

Önskar att jag hade kunnat vara med o fira dej, men du vet att ja älskar dej ändå hoppas ja! <3

2010-11-18 @ 23:28:00
Postat av: Anonym

Ja det vet jag, och det är jag evigt tacksam för min Sandrus :)! <3

2010-11-19 @ 22:33:00
URL: http://falkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0