Såååå K-L-A-N-T-I-G

Jag blir så trött på mig själv! Varför röstade jag inte i tid? Varför, varför, varför??? Jag ville ju också vara med och lägga fram min röst så att de som jag vill ska vinna också gör det!

Jag röstar här istället och hoppas att det påverkar indirekt ;)

MTV EMA

Best Song: Eminem feat Rihanna- Love the way you lie
Best Pop: Rihanna
Best New Act: Jason Derülo
Best Female: Shakira
Best Male: Faaaan vill rösta på både Eminem och Usher, så jag gör det, för det här är mitt röstningsforum
Best Hip hop: Lil Wayne
Best Rock: Kings of Leon
Best Alternative: Paramore
Best Video: Eminem feat Rihanna- Love the way you lie

Det andra vill jag inte rösta på, och det behöver jag inte här :)




Stört att Slash är med i Skavlan från det ena till det andra, inte många gånger jag orkar fokusera helt på tvn vill jag lova, men det lyckades han med :)


(Foto: edge magazine)

Men det där med hajar är inte min grej, jag är livrädd för aborrar så jag vill inte veta att det finns större fiskar i världspoolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0