Jag är förbannat rik!

Helt ärligt, vem är den som är rik?
Den som har många vänner eller den som har mycket pengar?

Vad är mest värt?
Vänner och familj eller en miljard på kontot?

Okej nu tänker vissa smarta nissar;
Höhö, båda delarna

Men jag menar, om man får välja, om man bara får ha en av dessa, vilken tar man då?
Jag skulle inte vilja ha en vän som tar pengarna iaf, för det skulle jag aldrig göra själv.

Dessutom så tror jag att mycket alltid vill ha mer, den som har en miljon vill ha två, den som har en miljard vill ha tio... osv. Det finns alltid någonting mer man kan köpa, det finns alltid ett kliv till man kan ta i att konsumera. Jag tror inte att någon någonsin blir nöjd.

Om man inte är nöjd med det man har, hur ska man då någonsin kunna bli lyckligare med mer????

Men om man har en riktigt bra vän så tänker man inte, tänk om jag hade två till, man känner sig bara jävligt lyckligt lottad att man får ha just den personen som vän, sån är iaf jag.













Jag älskar er <3!


Kommentarer
Postat av: Sandrus

Och jag dej <3

2010-10-31 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0