Jag är ingen, men samtidigt allt

Ibland så tänker jag som så här att det skulle vara roligt om jag kunde komma på ett tema på min blogg. För det blir så rörigt och ibland skulle jag vilja lägga upp saker som kanske inte passar in, för ingenting passar in egentligen eftersom jag egentligen inte skriver om någonting. Och då tänker jag liksom att jag borde strunta i vissa saker och ägna mig åt lite mindre så att det blir lite mer ”nischat”. Av någon anledning så får jag för mig att det skulle vara så himla mycket roligare.

Så jag börjar helt enkelt fundera på vad jag tycker är roligt och intressant, som jag skulle kunna skriva lite mer om. Men det kör liksom ihop sig, inte för att jag inte hittar något utan för att jag hittar allt. Jag tycker liksom att ALLT är roligt och intressant… eller allt kanske är att överdriva, men väldigt mycket iaf.

Det är kul, med musik, med kläder, med böcker, filmer, heminredning, att laga mat, med psykologi, citat av kända personer, det vi läser i skolan och med resor. Och så HIMLA mycket mer. Så jag klarar inte av detta just nu, det är för roligt med allt. Så jag skriver ingenting, men samtidigt allting. Det är ju jag. Jag är unik, men inte mer unik än du. Jag är ingenting egentligen, men samtidigt allting.

Så får det vara ett tag till känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0