"Lite" lett

Tänkte att jag skulle få ur mig lite aggressioner genom att skriva lite här.

 

Jag är så förbannat trött på människor som tycker att de kan bestämma hur en relation ska se ut. Då syftar jag på människor som anser sig vara ärliga, uppriktiga och som tycker sig behandla andra precis som de vill bli behandlade själva utan att det stämmer alls. Det är som om de sätter upp spelregler och att man måste följa de hela tiden för att de inte ska bli arga eller sura. De saknar förståelse för att det finns något som kallas tidsbrist och ork och bedömer allt som händer utifrån deras eget perspektiv. Jag är verkligen så himla trött på det.

 

Det värsta är att de själva alltid har rätten att glömma och inte ha tid, men saknar helt förståelse för om det skulle vara situationen för en annan. Som om de kan värdera mitt liv och vad jag ska ha tid och ork till. Det handlar inte om att jag inte bryr mig, det handlar om tid och energi. Och att de ska hålla på och döma en hela tiden gör inte saken bättre.

 

Vi lever alla olika, ingen kan komma och berätta för någon annan hur mycket den ska orka och ha tid till, hur den ska leva sitt liv. Ingen har rätt till det.

 

Det är så dåligt…jag är "lite" lett på detta

Nu får jag satsa på postiva tankar, får tänka på gårdagen, denna dag och imorgon :)
Tack för igår Annika btw


Gårdagens outfit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0