Morgonens överraskning

Ja men guuuuuuud va kul.

När jag skulle sätta mig på cykeln imorse för att trampa ner till gymmet så kändes det lite konstigt när jag satte mig på den. Jag tänkte "så jävla tung är jag väl inte", och det var jag inte heller. Tydligen så har jag fått punka, när det hände har jag ingen aning om. Är det någon som har använt kniven på min cykel eller? Bara så att ni vet så är den försvarslös...

Jaja, tur att Antons cykel fanns där nere också :)

But I do love my bike, och jag måste fixa det där... när jag orkar. Jag tycker ju t.o.m. att det är tråkigt att pumpa däcken, så det lär dröja innan jag gör något åt detta (Anton, do you wanna save me?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0