Overheated

Just nu är jag inne i en period där jag stressar upp mig själv, tänker på för mycket och har svårt att somna. Det mest stressande är att lite av det jag går runt och tänker på är något som jag själv ännu inte kan påverka, och det hatar jag. Jag är inte direkt känd för att ha ett bra dåligt tålamod, om jag fick säga det själv så har jag inget alls.

Har iallafall försökt att komma på vad jag önskar mig i födelsedagspresent av släkten, utan några vidare framgångar. Jag skulle vilja komma på någonting som gör alla nöjda, men jag kommer inte på ett dugg. Varför är det så? Att man måste komma på en present till sig själv som gör andra nöjda? Varför finns det där ständiga tjatet om att man ska önska sig en "grej"? Alla gånger önskar man sig inte en "grej", utan pengar, presentkort eller dylikt för att kunna köpa något man sparar till. Typiskt dilemma med släktkalas kan jag tycka.

"Tyvärr" så finns det inget jag önskar mig hellre än en systemkamera och pengar till en så att jag kan köpa den jag vill ha. I slutändan så borde det ju ändå vara viktigast att jag blir nöjd och glad för presenten, lr?


Jag vill ha en canon EOS 500D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0