Sooooter pappa, soooter

Jag hatar hösten, på riktigt. Det är bara regn och geggiga löv när man ska cykla, det blåser, är kallt, ena dagen är det 5 minusgrader och nästa är det 10 plus. Sen ska man vänja sig vid detta mörker också, och det är inte det enklaste för de som är (som jag) ljusberoende. Nej, det får gärna komma snö nu, mycket snö... precis som förra året.

Vintern har alltid varit min favoritårstid.
När jag var yngre så innebar det så mycket roligt som hände då :)

Jag älskade exempelvis att åka skoter, och när jag var väldigt liten så fick inte pappa åka utan mig, det var jag mycket bestämd på. När vi var uppe i fjällen så fick han smyga ut genom dörren om han skulle åka själv, för annars kom det en blond liten krabat och skrek "Soooter, pappa, sooooter!!"


Inge nöjd jag inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0