Barn, Nej tack...

Ibland så tycker jag att det ser så himla mysigt ut när alla mammor och pappor går runt med sina barnvagnar eller sitter i parken med sina småttingar. Men mestadels så tycker jag ärligt talat att det bara ser jobbigt ut, och det händer att jag får panik och ifrågasätter mig själv om jag verkligen någonsin kommer vilja ha en sådan där liten sak som skriker. Tänk om det skulle bli en miniSussie eller miniAnnsi, my gooood. Mamma hade det inte lätt inte :P

 

Däremot så skulle inte ett eget hus sitta fel, ett halvtaskigt hus som man kan renovera precis som man vill :) Det känns lite bättre att tänka på!

 

Nej fy fan, det känns bra så här. Jag BEHÖVER inte känna på något annat sätt, gôtt dä :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullungar!

2010-09-21 @ 21:59:37
Postat av: Pia

Gullungar!!!

2010-09-21 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0