Det är SÅ kul :)!!

Det är så KUUUUL att få träffa en massa olika människor på gymmet, jag är verkligen nöjd att jag har bytt. Om det nu skulle ha undgått någon, så är jag så jävla NÖJD! :)

Morgonen startades med cycling och core boll med Linn och Järrel, och en Maria som överraskade oss på morgonen. På vägen ut träffade jag Marlene som jag gick i samma klass med i Sunne och som jobbar med samma som jag, personlig assistent.
Kvällen bestod av Bodycombat där jag träffade Malin Nyberg, som jag inte sedan förra måndagen, sett sedan grundskolan... hur roligt är inte det då :D!? Och så träffade jag Elin som tränar skiten ur en och får en att känna sig totalt värdelös för att hon är så JÄVLA bra...

Jag hur roligt är det inte att få träffa på människor som man inte förväntar sig möta, hur kul som helst. Jag blir glad, av träning och människor :) (och sedan av att få gå hem och äta lite :P)


Det är sådan här blick man får möta en måndagsmorgon :P lilla tappra Järrel <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0